städ dag

idag har det varit storstäd på nyås. skönt när lådor o allt är rensat o allting är dammfritt, hoppas jag:) har också kunnit baka bullar, emmas cheesecake o hemmagjord glass:) glassen är för ikväll, o många andra kvällar. djorde dubbel sats då det stod att det var bara en portion o nu har jag 3 fulla glasslådor med hemmagjord glass, men det är ju gott så:)

lillan gjorde morgon halv fem imorse, tack gode gud att det var pers tur att kliva upp:) kl 8 steg jag till slut upp också o vi åt frukost o hade myspys, sen var det dags för lillan att sova vid o hon sov i över 3 timmar. hon behöver det nog efter sjukdomen:) hoppas bara hon kan sova på normal tid ikväll också.

nu är fisken i ugnen o vi väntar på den ska bli klar, tidig morgon blir tidig middag:)

Kommentarer
Postat av: Emma

åh va du vart duktig idag =)hunnit med mycket. Kan du ge mig lite av din energi tack ;)

2010-02-03 @ 18:20:41
URL: http://emmaemiliatilde.blogspot.com
Postat av: Linda

hur gott är inte hemmagjord glass, typ megagott!!



men du, det kommer nog eftersom, inte över en natt :)

2010-02-03 @ 19:20:25
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0