underbara dag

idag är verkligen en sån där toppendag, väckte älskling halv 9, tyckte det  var dags då vi hade varit vakwn i 3 timmar redan:) sen for jag ut o åkte skidor en mil, jättehärligt väder o det gick jättebra. önskade bara att per var med så han kunde se hur duktig jag blivit. kom hem då gjorde per hamburgare med ägg, en ny favvo hos mig, supergott, skulle bara gjort egna hamburgare nån dag det är ju det bästa.
sen stoppade jag ner lillan i vagnen o gick ut rundan o in på affis o handlade det sista till ikväll. hörde att folk klagade på snön, att det hellre fick vara kallt men jag håller då inte med. lite snö gör mig inget. hem o duscha o hamnade här. älskling kör 4is o kollar efter lospår, jag ska dra en repa med dammsugare o kasnke t o m torka golven så det är helgfint:)

imorrn åker vi till övik o bor på hotell o badar, vad mysig jag längtar!!

Kommentarer
Postat av: annah

ojoj vilken hurtbulle du är.

de lät ju som ni har en toppenhelg framför er :)

2010-02-26 @ 16:41:29
URL: http://nybylivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0