vc

idag har jag o lillan varit på vårdcentralen för att kolla varför febern aldrig ger med sig. eftersom hon haft så många öroninflammationer så blir man ju rädd att det ska vara öronen igen, men som tur var va det inte det. så det är väl bara att vänta på att hon ska bli piggelin igen. tog endast 2 timmar hos doktorn:P så klockan var halv 12 då vi kom hem. tur ´vi hade rester hemma o hon åt säkert 3 tuggor stortjejen.
välling på det så hon ska få va mätt nån gång när hon sover sen gick hela familjen ut på promenad. jag älskar att gå tillsammans, är så mysigt även om det blåser kalla vindar:) myspysfika bara jag o älskling, varm chokald o mackor passar så himla bra på vintern:)

ikväll blir det födelsedagskalas för lillebror som blir 13 år, jag kan inte förstå att han blivit så stor! jag minns ju då han var lillbebis på sjulkhuset som igår. nu är han stora killen som håller på lära sig o läsa o skriva, älskar tvspel o bråka med sin lillasyster:) Grattis FILIP:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0