work

idag går jag en delad tur, chefen ringde igår em o ville att jag skulle jobba. jag älskar att vara timvik.arie så man slipper planera saker:P går kväll imorrn iaf så då hinner ajg umgås med min älskade familj lite iaf:)
igårkväll va päronen här+mormor o åt middag. kött o pärsallad o sen hade jag gjort tårta till efterrätt som fick bra beröm:) undra om jag ska göra en likadan på måndag kanske.. jag fundera ba på mat känns det som..
imorse när klockan ringde trodde jag att var mitt i natten, var så trött o kändes mig inte alls sugen på att kliva upp o ut, men när man väl fått i sig frukost o kommit ut så känns det ändå helt ok.

sitter o känner lugnet nu, ser nå sportskit på tv o jag är matt, skönt o få vila lite innan kvällspasset iaf

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur blev köttet nu då?

2010-02-06 @ 16:12:07
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0