bm

idag har vi varit till barnmorskan o kollat hur kroppen mår. jag som ansträngt mig o ätit blodpudding både till lunch o middag igår hade hb på141!! supernöjd:) blodtryck 110/60 hjärtljud 150 o sockret på gränsen med 7.3, men det får jag väl ta igen till nästa besök o hålla in på det dagen innan:) idag är jag sötsugen o småsugen på mat hela tiden så jag ska äta glass i sänge då lillan somnat o se the proposal, romantisk komedi som passar bra då gubben min ska se hockey.

har hunnit med en sväng till city o göra massa ärenden, köpte lite kläder till lillan o mat, hyrde film o hämtade ut pers tele. sen rejsade vi tillbaka till vännäs då magen skrek efter vännäspizza, tyvärr blev jag bara besviken då jag insåg rätt fort att jag inte skulle bli mätt, det var supergott men för lite mat. har fikat hemma o hos mormor, ätit godis o mat men det känns inte riktigt rätt bara...

barnmorskan pratade om att man är i balans med hormoner o allt nu o ska må så bra, men vet inte om jag håller med då jag är superkänslig o elak utan att vilja det.. tur att per älskar mig ändå, hoppas jag:) han gör mig glad varje dag o är världens finaste o snyggaste gubbe o jag är lycklig som fick mig en se bra en karl:)

lillan är underbar som vanligt, så duktig på prata o förståndig, även om hon sällan lyssnar på vad jag säger o tror att det är mest bus så gör hon oss så glada o stolta varje dag:) pratar 5ordsmeningar o nya ord hela tiden. önskar bara att hon skulle vilja sätta sig på pottan o sluta pinka på golvet, för blöja vägrar hon hemma o det är ett problemo


Kommentarer
Postat av: Lina

Ah okej! =)

Oj så hon vägrar blöjan! Loke vägrar ta av den haha.. är det inte det ena så är det det andra typ =P.

2010-01-14 @ 19:55:25
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja det var mats älgkebab, han är verkligen duktig =)

2010-01-14 @ 20:17:17
URL: http://emmaemiliatilde.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0