bortbjudi

idag är vi så bortskämda att vi blir bjudna på middag. lindrigt o bra:) vi har vait hos mamma hela dagen nästan så älskling får plugga i fred, han är så duktig o arbet o jag har mest legat på soffan idag.
imorrn ska vi då ha lite mamma pappa tid o shoppa lite, myspys:) sen ska det bli spännande att prova sushi imorrn till middag, sen tårta o gottis för pappa fyller 51 år imorrn:)
ska gå hem då lillan ska sova förhoppningsvis sover hon i vagnen då, men vem vet!

blir så less på människan ljuger om allt, eller har åsikter som ändras lika fort som vädret. är det mina hormoner som spökar o gör mig känslig men orka ljuga om vad man gillar för mat.. hoppas jag blir lättare att ha o göra med då bebis slutar sparka sk***en ur mig:) eller hoppas att jag slutar bry mig iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0