choklad

jag är så sugen på räkor eller kräftor, det enda jag tänker på är mat. ska det vara så här? jag vill äta kräftor varje dag hela dagarna, mums! i brist på det så ska älskling på 9an o köpa en chokladkaka åt mig, det är jag värd:)

idag fick jag sovmorgon, sen åt vi frukost ihop, myspys för det händer inte ofta idet här huset. jag vill äta direkt jag vaknar men inte per så det tajmar så dåligt oftast. sen for han ut med fyrisen o jag o lillan gick ut och åkte bob o lekte. när hon var lagom kall o blöt gick vi in o åt lunch, hon åt bra! sen gick vi till mammao har varit där hela dagen. dom tapetserar sovrummet o man blir som sugen på ta tag i nåt här hemma. pasta o fläskfilesås bjöd jag på till middag. gott gott. jag o mamma var ute på prommis då lillan skulle sova o i klockarbacken halkar jag o hamnar rakt på ändan. mamma blev förskräckt men det gick bra:) men pinsamt än ont :)

jobb imorrn, det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0