dop

idag har jag, emma o hennes döttrar varit på dop. lillan hade 38 grader så hon fick stanna hem så jag for själv, det känns konstigt att vara själv. man vet inte riktigt vad man ska lägga sin uppmärksamhet på:) vi kom sent ´då jag kör som en pensionär men det dopet var så fint. god mat o god tårta:) huvudpersonen sov mest men jag fick då se henne iaf:)

mamma bjöd på middag, thaikyckling o nu är vi hemma igen. blir film o glass så fort lillan somnat. imorrn jobb, delat:)




söta emilia:)



Fina Emma & Tilde



Jag och Emilia
 

hade även massa bilder på emilias fötter, tårta, folk allt möjligt, duktig fotograf lillvännen:)
känns trist att inte lillan kunde följa med, ovanligt att inte lägga upp en bild på henne men... annars väldigt trevlig dag, hade fina bilder på dopet också men vet inte vad som är ok att lägga upp, så jag lämnar det så här:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0