en vilde

jag tror det bor en vilde i min mage, bebis sparkar så jag tappar luften o maten kommer upp igen. vet inte om jag har dåligt minne men minns inte att lillan sparkade så hårt, även om jag vet att hon var väldigt aktiv också.

annars har det varit jobb för hela slanten idag, känner mig inte riktigt pigg så det har varit en rätt tung dag men det allt går ju:) lite mysstund med lillan innan hon skulle sova. gjorde varmisar åt gubben som va ute o skottade i snöstormen.

city på fredag, måste köpa doppresent, födelsedagspresenter innan helgen då vi ska på massa kalas:) ska köpa sushi också, jag har aldrig ätit det förut så det ska bli kul att prova:) till o med mormor ville prova det trodde jag aldrig!

nu robinson o mys med gubben;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men om du är gravid så bör du inte äta sushi! fast vissa säger ju att det är OK, men har man otur så.. kanske sushi med räkor, inte lax i sådana fall? :)

2010-01-27 @ 22:57:54
Postat av: malin

det är inget som säger att man inte kan äta sushi när man är gravid, o slv avråder inte från det heller. många äter det som är gravida så jag tror inte att det är nån fara:)

2010-01-28 @ 16:16:32
URL: http://nyasmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0