:)

idag är lillan på dagis på 15 timmar, för första gången har jag inget att göra så det känns lite dumt. men hon älskar ju att va där så hon fick fara ändå. jag for o lånade mammas skidor och for o åkte längdskidor för första gången sen högstadiet, och det var jätteskönt! per blev jättepeppad o ska fara ut han också:)
enkelt med rester till lunch o nu ska hon snart hämtas, vet inte vad vi ska hitta på i eftermiddag.

igår va vi ute med familjen falk och åkte fyrhjuling och skoter och grillade. finns det nåt bättre än varm choklad o mackor med ost ute, mums!! sen for vi till provåker o hämtade med torr ved gratis, lite bättre än att betala för sur ved som knappt går att elda... mamma bjöd på middag, kyckling lindad med bacon o fetaost o gräddsås, ljuvligt gott o efterrätt på det så kändes det så bra i magen:) för första gången på länge så gick jag o la mig utan glasspaket, 20.57 fick jag panik o insåg att det blev ingen glass, men det gick ändå.

chili con carne till middag, lätt o gott.




Kommentarer
Postat av: Emma

shit va hurtig du är som åker skidor =)

2010-01-18 @ 13:37:05
URL: http://emmaemiliatilde.blogspot.com/
Postat av: Linda

Kul med skidor, det är skoj! Ja, surved är det sämsta som finns, torr är man bortskämd med minsann! Elda över lag är trist men värt!

2010-01-18 @ 14:31:17
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0