¤

lördag idag, har varit lugnt, känns som jag mest suttit i soffan o sett tv. inte det jag vill se utan det har ju varit skidor:) efter lunch så for jag och åkte skidor, alla åkte om mig, en del två o tre gånger men nästa gång hoppas jag att per följer med så jag kan prova dom andra skidorna. jag skyller på dom o inte alls min brist på teknik:)

gjorde färdig kyckling, färdig potatisgratäng o färdig bea till middag. kan inte misslyckas tänkte jag men.. pers bit va blodig då han ätit lite så det blev skorpor o nyponsoppa för han o gumman. min bit såg då helt ok ut så jag o tyckte det var så gott:)

älskling har köpt glass till mig så jag sitter o väntar på att hockyn ska ta slut så vi kan gå till sängen, slå igång en film o äta oanstädnigt mycket glass:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0