gottegris

jag är en gottegris, matgris allt som är gott vill jag ha. höll på avlida av hunger imorse men hann inte äta frukost innan vi skulle iväg, inte heller äta på jobbet innan vi skulle börja jobba så jag mådde itne bra då klockan blev nästan halv 10 innan jag fick i mig frukost. gröttallrik o 10 mackor senare mådde jag mycket bättre:) rostat med mycket smör o ost o marmelad på jobbet det är det bästa!!
 slutade 11 o gick o hämtade min skatt på dagis o hem o åt lunch, lillan sover i vagnen o ag har inte hjärta att väcka hon. det suger i magen efter något gott men vet inte vad.

klockan 3 ska jag tillbaka på jobbet o jobba kväll, lyllo mig som har delad tur o få va på jobbet både morgon o kväll o dessutom slippa hälsa på annah ikväll:S men vad gör man då man inte har jobbat på en vecka o rik är jag inte så. bara typiskt att det alltid ska krocka sen går man flera dagar utan något att göra.

idag är per i stan o har sålt både vagnen o soffan:) katten har förlorat manligheten hoppas jag slipper känna kattpisslukt nå mer!!!

kan man få abstinens efter glass, hade huvudvärk o helt knäckt igår o tänkte bara på glass med kolasås?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0