hockey

som vanligt är det sport på tv på nyås, som tur är går det bra för modo annars blir det så tråkig stämning.
jobb idag, fick ihop 8 timmar så det känns ju bra:) älskling köpte kräftor åt mig idag också, så gott!! ska köpa ett lager så jag kan gå o äta jämt. annars har vi mest suttit i soffan ikväll, jag sitter o beklagar mig över min stackars mage. har haft så ont o jobbigt sen jag åt upp 200 g chokladkakan igår, så gott men vad jag ångrade mig sen, som vanligt.

imorrn ska mormor bjuda på lunch igen, uppskattat:) sen blir det mammaträff o det är också uppskattat:)

lillbebisen är helt vild ikväll, per tycker det ser skumt ut då magen far åt alla håll. men konstigt nog känns det ju inte konstigt. man blir som van o kan inte tänka sig att vara själv i sin egen kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0