ikea

igår va jag o gubben iväg till sundsvall, han skulle titta på en 4hjuling o jag skulle få mig en ny säng, vi handlade 4hjulingen o åt golunch på ikea:) sen fanns såklart inte sängen jag ville ha i rätt färg så idag åker vi till city o ska kolla runt lite där. vi trotsar kylan då alla andra stannar hemma men så länge bilen rullar så gillar vi att va på språng:) lär va ganska ensamma i city också:)
men det är rätt mysigt att bara va hemma o elda o kramas också, i förrgår hade vi en riktigt mysdag, låg i sängen o åt o fikade och såg på nalle puh för miljonte gången (den går nu med:))

hade egentligen tänkt få träffa brudarna idag men det är för kallt så det var synd, får ta det nästa vecka istället:) jobb i helgen som vanligt, men man behöver ju degen!

jag har blivit helt frälst i glass, åt upp ett helt paket på två dagar, gubben undrade om det var sant men det är så gott med kolasås! har aldrig gillat det innan men nu:) skulle helst vilja äta glass frukost lunch middag o alla mellanmål emellan, men det kan man väl inte..?

nu måste jag sluta, lillan vill bara titta på emilia då jag nyss läste emmas blogg:)


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja liten, nätt och fin är du, skönt!

Allt bra här! Med er då?

2010-01-08 @ 20:11:12
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0