ljuva lördag

ja nu sitter vi här igen, men morgonmys måste va det bästa, speciellt när man är för trött för kvällsmys:) har ju hänt både en o två gånger att jag somnat före lillan:) imorse vaknde jag tyvärr klockan fem o kunde inte somna om. vad beror det på? måste ha somnat efter 6 iaf för när lillan vill kliva upp klockan 7 så är jag jättetrött.

iaf så är jag superhungrig på morgon, men nu har jag ätit gröt o mackor så nu känns det bara bra:) idag tror jag vi ska ut i spåret igen, vi hämtade pers gamla tävlingsskidor i agnäs så nu kommer jag bara att susa fram:) för jag saknar både teknik o skicklighet, vi blev omåkta av pensionärer sist:) sen vet jag inte om vi ska hälsa på mamma en sväng, älskling borde plugga o vi kanske stör?

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja vart peppad på åka skidor igårkväll haha, men ja ha inte stått på skidor sen, hm högstadiet kanske. På jobbet trodde de flesta att jag skulle få en pojk också, tyckte jag hade pojkmage. Men inuti låg världens finaste Tilde =) Jag är typ avis på er som ska ha barn snart, det är så spännande och roligt. Så mys att va gravid (ibland=P) meen ja ha det jag gör så de bli inge å!

2010-01-23 @ 12:25:43
URL: http://emmaemiliatilde.blogspot.com/
Postat av: alexandra

hejsan hur mår du idag då?

2010-01-23 @ 13:17:16
URL: http://tittapaminsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0