lordag

idag är en mysig morgon igen, lillan somnade 8 o jag 10 sen sov vi till 9:) skönt! per hade varit vaken till 4 i natt så jag låter han sova ett tag till:P han ska ju på både bowling o bio ikväll med vännerna så han vill väl va pigg o utvilad kan jag tänka mig:)

igår bjöd min  kära mor på middag, lax med skagenröra o nån annan sås, potatis o sallad o det var så gott! sen hade jag o emmy bakat efterrätt. eftersom vi försöker hålla på tiderna fick vi rejsa hem sen så lillan skulla sova i bra tid. jag såg en film i min ensamhet med ett glasspaket som sällskap. älskling såg på hockey o jag hade ingen lust att se det med:P

ikväll kommer tjejerna hit o jag ska göra middag, kycklinggryta o halloncheese. nytt recept på kycklingen så dom får vara mina testpersoner:) insåg igår att det är nästan ett år sen jag bjöd hit dom sist på mat, skandal tycker jag då jag egentligen vill träffa dom oftare men! tror sist var då jag fyllde år..

nej nu kanske jag ska städa undan lite så dom törs komma in här:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha jaa eller hur, det är ju det =P



Jamen visst, fast det var inte som en vanlig affär det där så det hade nog gått fint att va ensam och prova, man provade som i en stor dusch så Loke och Elias följde med in ändå =P. Men inne på typ HM vill man nog inte ha tre barn i provhytten haha!

2010-01-16 @ 15:20:47
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0