lördagkväll

nu sitter jag i soffan efter en halv arbetsdag, blev bara 10-17 o det känns som lagom, va kul att få vara på kiosken igen:) har bakat o lagat mat nu så jag är nöjd för idag. blev rester till middag, lagom lätt då det är från nyårsafton så det var gomatn ändå:)

håller på tina mormors macka o ska göra varm choklad ska jag o lillan fika gofika snart, älskling är borta o spelar poker så vi är ensamma ikväll, blir nog tidig kväll med gotta o film, imorrn är det u tidigt morgon igen så, men sen är det inget mer jobb i sikte tyvärr. men jag kanske har tur o får mig sovmorgon, tror inte jag haft det sen i somras, känns det som iaf!

hoppas kyl o frys kommer i veckan, hatar ratet som står där nu, speciellt sen vi beställde nytt o ser hur fint det är:) sen hoppas jag på få träffa bebisar o vänner i veckan också, känns som länge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0