mitt hus

det här är mitt hus, säger lillan hela tiden för att nalle puh säger så, sötnos:)hon ligger här bredvid mig nakenfis, äter knäckebröd o ser på nalle puh. verkar som knäcke är det bästa snacket o det är väl bra antar jag:)

idag har det varit fika med brudarna här, jättretrevligt att så många kunde komma:) roligt att barnen börjat bli så stora att dom är lite med varandra också. fikat tog slut för första gången tror jag, bruakr alltid ta frma för mycket men man lär sig väl:)

älgkött o pären till middag, sen skickade jag ut gubben o handla så jag kan göra pajalagröt, sen ska jag o min vän annah gå en sväng så jag hoppas att det magonda ska gå över nån gång. blir inte bättre av att jag trycker fika men det är ju så gott:) 

lite bilder


mina älsklingar på fyrisen:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0