naken fis

min dotter älskar att vara naken, som alla vet. säger jämt, niki naken fis, med två ord. o då tycker jag hon är så söt att jag inte säger nåt då hon klär av sig:)

annars så har jag jobbat hela dagen idag, 7-12. sen hem o äta o försöka sova nå timmar för jag var så trött. men icke sa nicke. familjen höll mig vaken tills det var dags att bege sig på jobbet igen o jobba kvällspasset också. slutade 9, gör så stor skillnad att få sluta en halvtimme tidigare:)

trött o lättirriterad är jag känner, samtideigt som jag är på strålande humör o nära till skratt, hormonmonster alltså:) lillan är fortfarande sjuk, min docka, mammas älskling önskar att hon blev frisk nån gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0