new day

underbart, vilken skillnad det kan vara i humöret! igår då jag legat 1,5 timmar för att lillan skulle sova så svor jag o var nästan rädd för mig själv hur frustrerad jag kände mig. men efter nästan hela glasspaketet o film så kändes det bättre, älskling gjorde mackor o varm o boy åt mig också så jag behövde inte ens gå upp ur sängen mer, skönt!:) då var humöret faktiskt mycket bättre o nu då jag fått sova bra så känns det kanon!

nu sitter jag o älsklingsgumman o pratar o ser nalle puh. jag har lagt ut ena vagnen på blocket också då jag vill ha en 3-hjuling o en syskonvagn, man kan ju inte ha allt:)

nu är det slutsovit på dagen, jag har slut på ideer hur man ska få en skrutt att sova på kvällen utan att jag sliter allt mitt hår. tycker det är som synd samtidigt för hon blir så trött ibland, somnade på 1 minut i vagnen igår på väg hem från mormor.

idag kommer emmy o jag tänkte att vi skulle baka till imorrn, och ikväll för mamma ska bjuda på lax till middag, min favvo!!


diskar medan mamma gör pannkaka





morgonmys i soffan, knäcke o nallepuh as usual



magen v24, kass bild o rörigt hem:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, ja den va bra.. Kanske våran katt gör det också :P :P Haha vad kul! Dom fnissa bakom nå hörn med tassen för nosen.. Nä jag är lite trött idag...



Recept på bloggen!

2010-01-15 @ 09:46:16
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com
Postat av: Lina

Finmagen och Söttjejen!

2010-01-15 @ 20:37:02
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo det förstås, hellre blöja än pink överallt! =)



Haha jaa jag diffar också i vikt rätt mycket 2-3kg brukar det skilja men du vet, när man vill gå ned vill man ju inte gå upp 0.3 haha!

2010-01-15 @ 20:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0