nytt år:)

ja nu är det nytt år o nya möligheter, känns som det kommer att bli ett toppenår med bebis hund massa projekt, världens underbaraste familj o vänner:)
nyårsafton firades först på jobbet till klockan 5 sen med god mat o fint sällskap, hade en supermysig kväll o lyckligast i världen att jag fick va med dom jag älskar!. när klockan slagit 12 drog vi oss hemåt rätt fort, skyndade i säng o upp till jobbet i vanlig tid. va rätt tungt igår men nu närjag sovit 11 timmar känner jag mig som människa igen:) ska få jobba på kiosken idag, känns jättekul då det var så länge sen sist:)

god fortsättning till alla o hoppas det här året blir lika, eller underbarare än det förra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0