plugg

nu är jag klar med engelska c, eller har 1 grej kvar men det görjag imorrn, för sent men tyvärr är jag segpropp, känns somtiden inte räcker till till plugg. slutade 5 idag sen hem o äta pizza, lätt o behändligt hoppas vi slipper magafare bara. sen slutprov i engelska, lillan är fortfarande o springer runt i bara mässingen i säger att morfars traktor är sönder 711 gånger. ikväll ska jag försöka va vaken längre än henne o äta upp ett paket glass vi har i frysen till en film jag har försökt se hela veckan:)


vet inte om det är järnbrist eller gravin eller bara latheten men det finns ingen ork o energi o har inte gjort det på hela veckan men glass är jag sugen på men tror inte jag får ha den ifred då hon äe vaken:) nu ska mamma komma så later alligator

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är bara duktig! Hoppas ni slapp magafare ;) roligt att du skrev så :D

2010-01-04 @ 12:11:25
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0