pregnant

ikväll känner jag mig på smällen, eller helt slut egentligen men jag skyller på det iaf. chili con carne till middag o det var supergott!! lillan åt inget alls men det är ju bara så, hon är ju pigg o alert så:)
måste få skryta då jag klagat så mycket på henne med hon hade bajsat på pottan på dagis idag, stortjejen:) jag som aldrig trodde hon skulle kunna göra det då hon haft så problem med magen.
mindre kul då vi kommer hem o får krypa runt på alla 4 o leta var fan kattjäveln har pissat, imorrn ska han till veterinären o kapa!!!

är 2 cm mindre o 12 kg lättare än förra graviditetn samma vecka, helt otroligt vad det kan skilja på samma kropp:) minns att jag då tyckte jag var bara mage men vette tusan:P

nu ska jag gå o göra familjen sällskap, dom ligger i badet:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, ja det är bajstråkigt att leta piss.. Hoppas det hjälper med kastrering :)

Kanske vi ska samåka ngn gång till övik och bada, då blir nog Robert mer pepp! :)

2010-01-18 @ 19:23:43
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com
Postat av: Linda

Haha, ja det är bajstråkigt att leta piss.. Hoppas det hjälper med kastrering :)

Kanske vi ska samåka ngn gång till övik och bada, då blir nog Robert mer pepp! :)

2010-01-18 @ 19:24:16
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0