sköna sönda

tidig morgon för oss fastän det blev så sent ikväll igår (med mina mått mätt:)) 6.30 vaknade lillan o ville inte somna om sen, jag försökte med allt, välling o nalle puh i sängen o macka men nu sitter vi uppe ändå, iofs är väl 8 inte så tidigt längre:)

igår var en underbar dag, myspys på morgon med lillan sen plockade vi bort det värsta här. när per vaknade o hade varit på tippen så for vi ut hela familjen o åkte 4hjuling. det var lite kallt men lillan klagade då inte, hon somnade efter ett tag till o med. försökte väcka hon direkt för att hon ska kunna sova på kvällen också men det känns som så synd om hon:) älskling skyndade iväg till city o skulle se bio med sina vänner o jag började med middagen, efter 4 kom mina fina vänner och kl 5 hade jag maten klar:) hade bakat eget bröd till som var smaskens till kycklinggrytan:) va så kul att få umgås, det var så länge sen sist o jag känner hurmycket jag saknat dom!

halv 9 så hade alla farit så då skyndade vi på med pyamas o göra välling o hoppa i säng. lillan var så upp i varv o låg o ropade på kevin o skrek, helt plötslit blir det tyst o hon sover gott:) medan jag plockar bort det sistakommer älskling hem:) han gör mig så lycklig.
som vanligt tog jag med glasspaketet o gick till sängen o såg en film, orkade inte se hela men det gör inget.

idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat, måste till provåker o hämta ved iaf o säkert en tur med 4hjulingen också, varm choklad o ostmackor är ju inte helt fel:)

lite bilder från gårdagen





Sandra med sin Alicia o lillan:)






Kevin:)



Emma o lilla Tilde:)

fick ingen bild på Antonia tyvärr, har blivit nån dålig inställning på min kamera också så jag får kassa bilder..

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi lillbebis, så söt!! Var inte Therese och bebis där?

2010-01-17 @ 10:39:38
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

vad söta! :D

2010-01-17 @ 11:21:19
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0