sköna söndag

idag sov vi till 9 hela familjen, vissa av oss sover än:P men jag tycker det är lagom o känner mig pigg, jag o lillan klev upp o gjorde upp eld, jag är ingen stjärna på elda o det tar så lång tid!
sen gjorde vi frukost, gröt o mackor. nu sitter vi här o ser nalle puh o är proppmätta, iaf jag:) mys i morgonrock o pyamas är det bästa. älskar min pyamas som jag fick i julklapp av min pappa, kan typ längta hem till den då jag är på jobbet:)

igår jobbade jag delad tur så jag hade så tur att jag fick jobba på både morgon och kväll. per var med sina vänner så lillan va hos mamma. gick o hämtade henne då jag hade tänkt att hon skulle sova i vagnen hem, men det gjorde hon såklart inte:) somnade ändå rätt fort i sängen endast halv 11. tror det är dags att sluta sova på dagen för henne, iaf om det går. sen åt jag upp andra halvan av glasspaketet o kolasås, så gott o så korkat. har egentligen mått illa o ont i magen konstant hela helgen men det är så svårt att stoppa då det är så gott:) dessutom mysigt att ligga i sängen o se film o äta glass, nästan så det är värt det..

idag ska vi ut o leka i snön, åka 4hjuling o kanske ta med fika ut. vädret är ju härligt o det är så mysigt att fika ute:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0