stolt

ville bara säga att jag är så stolt över MIN gubbe:) klarade e-teorin idag! grattis min älskade skatt, jag är så glad att jag har dig!!

medan älskling skrev passade jag på att göra massa ärenden på stan, så nu ska nog allt vara handlat o klart för flera veckor iaf:) smög även ner några reasaker, vantar till lillan o per, skor till mig o sånt lyxigt:) men har man jobbat hela julhelgen måste man ju få unna sig:P

ikväll ska vi till pappa o gratta han, sushi o sen tårta. jag har köpt ett glasspaket också som jag ska äta upp i sängen till nån bra film, tror jag ska se management med min favvo jennifer aniston:)
imorrn blir det dop för mig iaf, får se om resten av familyn kan följa med men jag kommer då. så det lär bli gofika o gotta för mig hela helgen lång o det tackar jag ju inte nej till:D

trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till han! =)

2010-01-30 @ 10:40:27
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0