taco

ikväll hade vi turen att bli bjudna på middag, det är det bästa jag vet att få sätta mig vid ett dukat bord:) tacos o glass o bär till efterrätt, inte dumt!

annars har jag jobbat 7-17 idag, det är ett lönndrygt pass faktiskt i långaste laget, det går bra men jag är inte människa sen. synd att jag hinner bara kliva upp med lillan sen ska jag fara, iväg direkt jag kom hem o  sen ska hon sova direkt vi kommer hem.

nu sitter jag helt själv, ´älskling är o spelar poker o hoppas att han drar in degen istället för att dela ut:P annars har vi noll planer för helgen, äta o kramas är väl inga dåliga planer men:) nån utflykt lär vi väl alltid ta oss på.

dom jag jobbade med idag var säker på att det är en pojke i min mage, o det är en pojkmage men hade likadan med lillan så jag vet inte, spännadne att inte veta men jag är så nyfiken:) svårt att köpa grejjer också när man inte vet..

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja tro he bli en jänt ;)

2010-01-23 @ 01:18:48
URL: http://emmaemiliatilde.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0