trött

idag är inte min dag, vaknade klockan 5 av att lillan ropade att hennes pappa skulle göra välling, det är jag som alltid vaknar men han gick då upp. sen sov hon inte mer. klockan 6 ringde klockan o jag skulle upp till hard work work. har gått som i dvala hela dagen, känns inte som jag gjort mitt bästa tyvärr. efter lunch försökte jag rycka upp mig o bakade en kaka åt dom gamla som jag mest åt upp själv, den var då god o jag mådde inte dåligt efter:)

älskling gjorde middag o jag fick sätta mig vid ett dukat bord, sen har det varit soffläge. gick en sväng då lillan skulle sova, enda braa sättet för hon att sova är vagnen, önskar det kunde va som i somras då man bara la hon själv så sov hon. jag är helt slut i både kropp och knopp o ska bara fika så ska jag lägga mig o sova.

i helgen på jobbet så såg vi på skidor o jag tyckte det såg så lätt ut, piece of cake att åka vasaloppet tänkte jag. tänkte jag kunde börja smått o börja träna för stockholm maraton för det är väl bara 1 mil, då skulle mina svärföräldrar bli imponerade av mig:) insåg efter ett tag att jag är gravid o att jag måste nog vänta till nästa år, även om jag skulle orka springa nu så är jag för generad o inser att det skulle se för roligt ut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0