tuesday

i natt var ingen rolig natt, fick mig en läxa som hette duga vad jag kan äta o inte äta. visste det redan men har fått kräkas hela natten o varit helt slut hela dagen.
älskling skulle plugga så jag tog lillan o for till mormor. hon kokade blåbärssoppa som fick stanna kvar faktiskt, o passade lillan så jag fick vila. sen skickade hon med mat hem så det är bara att värma. guldvärt!
sov en stund då lillan sov så nu känns det bättre, har ätit en polarkaka o druckit proviva, ska jobba imorrn så det är bäst jag tar mig i kragen:)

äntligen har vi köpt en vagn, inte för att det var nån stress men det fanns nästan inga begade o då ingen färg som dög. men är ju bara i v 26 så den får väl stå o samla damm fram till våren:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Va blev de för vagn? =)

2010-01-26 @ 18:17:15
URL: http://emmaemiliatilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0