v23

kollade runt på fl för ovanlighetens skull, men såg iaf att jag är prick 22+0 nu, låter lite faktiskt tycker jag när jag ser i spegeln o hoppas att det ska vara 32 iaf..men bara man får vara frisk så ska man väl inte klaga:)

idag hade jag stora planer på att vara nyttig, kanske motionera o äta bra så jag skulle bli pigg, började bra med gröt, sen blodpudding som innehåller mycket järn som jag säkert behöver, sen gick det utför o jag åt glass o godis, tjuvköpte en chokladkaka som jag åt upp innan jag ens va hos mamma, men det känns så bra i själen att jag inte kan tänka mig att det är skadligt, fast ibland undrar jag om min bebis enbart består av godis o skräpmat.

på förmiddagen va jag o lillan o åkte bob, hon tyckte det var så kul tills hon blev kall, hon bara grät o skrek att vi skulle in så jag fick ringa per att han skulle hämta oss. dåligt samvete då hon är iskall om händerna. annars har jag bara städat, dammsugat tvättat o roat mig. bar in ved också, då känner jag mig duktig:)

innan jobbet for jag en sväng förbi mamma o provade deras nya sängar o fick några emmys avlagda kläder. nu vill jag också ha en ny säng, o o ny ram o allt för vi har så fina tapeter skulle bli så fint med vit ram också:)

idag när lillan somnat o jag o per satt i soffan så kunde jag verkligen känna bebisen, inte bara sparkar utan en rumpa eller huvud som tryckte ut  o sen ryggen, så häftigt, det är faktiskt nån där som ska ut:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det går verkligen snabbt :) Snart sitter vi där med bebis i famnen ;)



Glass ÄR supergott, men faktiskt är jag tråkigt nog inte så sugen, mer då ja vänta Wille!



Här är allt bra annars, blir kul att ses på torsdag!



Och du, finns nog ingen unge med varma händer denna årstid ;)

2010-01-05 @ 13:24:48
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0