1 månad

insåg idag att lillebror blivit en månad, passade ju bra med ett bvcbesök då:) 5160 vägde han så han har ökat 1400 g på en månad, det fascinrar mig hur fort dom ökar dom små liven! efter det så hade jag tiggt mig lunch hos annah, supergod kötffärsås, jag älskar att äta det hos andra för alla gör olika så då kan man få sig nå tips på hur amn ska göra:) jag hade tagit med mig fika som mormor bakat åt mig. fick även se hur man gör scrapbook grejer, kul men tålamodsprövande:)
sen fick lillan frispel o bara skrek, gode gud ibland testar dom en till det yttersta. skamsen o arg for vi hem fortare än kvickt. efter en stund här hemma fick jag mig ett förlåt mamma, o jag måste erkänna att även om jag smälter så är jag fortfarande irri..
middagstipset? har upptäckt hur underbart gott fläsk är men vi har ätit det så ofta på slutet:)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja men precis!

Oj vad han har gått upp bra. Var och vägde Elina och hon ligger i lä kan man ju lugnt säga. Med sina 4,5 kg! Går lite segt för henne.

2010-06-15 @ 19:27:09
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0