atos dag

idag hade han tur o vi fick följa med mormor till stugan då hon skulle klippa gräset. han har fått vara lös hela förmiddagen o vi gick en promenad så nu är han trött, ligger o sover under bordet:) piggar han på sig ska han få följa med o hämta lillan på dagis, är ju bra o träna han i koppel också.

hoppas ¨på att gubben slipper övertid ikväll så jag kan fara till linda på nån visning, var på väg dit i fredags men blev sjuk, tur det då det var ikväll, hade nog känt mig dum i fredags annars:P

nu är det dags för lurre, men vad? ska pröva äta mycket fett för magen, jag är skeptiskt men läste på så många sidor att det skulle va bra så jag prövar väl, allt för att slippa magknipet!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hade bara vart trevlig med sällskap :D

2010-06-07 @ 15:31:52
URL: http://mittlivlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0