dåligt samvete

jag har så dåligt samvete mot lillan då noel vill bli buren så mycket då han är vaken, även om hon är snäll o leker o verkar nöjd så är jag rädd att hon ska känna sig undanskuffad. ibland när hon bara sitter o ser tv vill jag bara gå o sätta mig med hon o hålla hon i knä o pussas o kramas, men det går ju inte alltid då maten ska lagas, lillebror ammas o bäras, valpen passas osv. hoppas att jag överdriver o att hon är just så nöjd som hon verkar.
hon är på dagis nu o träffar kompisar, sen ska vi på lekparken o leka o gunga, hon har det nog inte så dåligt då:)

älskling har just farit han har varit hemma o ätit lunch, o jag tog fram kaka o kaffe så vi skulle ha lite mys bara han o jag, det händer inte ofta nu. igår hade jag somnat innan han kom hem o idag klev vi upp då han for. men vi kan nog behöva sakna varann vi också:P


Kommentarer
Postat av: Linda

är ju underbart att luncha med kärleken :) jag älskar den stunden på dagen, alltid kaffe och kaka!



Niki är nog nöjd om det verkar så. Såklart är det ju omställning att få ett syskon att konkurrera med men de anpassar sig snabbt. Är ju också en omställning som förälder att ge tid till båda ist för en. Jag tror det är nyttigt att lära sig vänta på sin tur och allt sånt som hör till! Du är en toppenmamma Malin!

2010-06-03 @ 14:24:38
URL: http://mittlivlive.blogspot.com
Postat av: Lina

Håller med Linda där, det blir ju så när man får syskon! =)

2010-06-03 @ 18:25:25
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0