hemmakväll

det blev en hemmakväll för mig, per har fortfarande inte kommit hem så jag hann inte iväg, men jag är ju självklart glad att älskling har fått jobb så jag får bita i det sura äpplet:) insåg att jag var tvungen att fara på affären 18.40, noel skriker, nicole är trött o trotsig så det blev tvärstressigt.
nu har lugnet lägrat sig, barnen sover o ato är väl o gör nå hyss:) jag sitter o läser om magproblem, många rekommenderar lchf men jag tror inte riktigt på det, ska det vara skadligt för kroppen att äta frukt? men det låter ju som vettigt att fett smörjer o fibrer jäser i tarmen. men jag tror jag kör på mera fett så smörjer man iaf:) kan ju alltid pröva.

imorrn är det skolavslutning, vi far dit o kollar på lillasyster min som ska sjunga. hon är tuffare än hon verkar, jag hade aldrig vågat då jag var i hennes ålder, inte nu heller:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad modig hon är Emmy :) Testa kan ju aldrig vara skadligt iaf :)

2010-06-07 @ 23:08:30
URL: http://mittlivlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0