huvudvärk

idag verkar vara huvudvärksdagen, jag har ont, per har ont, emmy har ont. säkert fler också men inga jag vet.  man blir så off, orkar inte ta mig för nånting nästan. har iaf försökt vara aktiv o passa på då lillan va på dagis, har hämtat o planterat syrener, hoppas hoppas dom vill växa! städa hundburet o lekt med ato på förmiddagen. gick o hämtade lillan kl 2 o sen gick vi på lekparken med emma o hennes töser, sen gick jag till mamma som vanligt nuförtiden. la mig på soffan o vilade en stund innan maten. hade lillebror på mage då han sov men fick panik o gick o plockade upp han, även fast han verkar sova bättre då han inte får fallreflexen men jag vågar inte.
prommis hem o städade huset litegrann, vek lite kläder o dammsugade lite, nu ska jag fika sen sova!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vendela sover på mage också ibland, hon har mindre ont i magen då verkar det som :D

2010-06-03 @ 09:39:17
URL: http://mittlivlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0