leos

idag har vi varit på leos med bästa vännerna, jag har haft det underbart o lillan också:) efter for jag o antonia med barn på stan, lillan o kevin så söta ihop. max-middag o glass på det sen slocknade barnen som ljus i bilen på vägen hem:) tyvärr fick jag inga bra bilder på leos då barnen inte satt stilla en sekund:P lillan har då haft så kul idag, det finns inget som värmer mig mer i hjärtat än att se mina barn lyckliga, noels leenden o lillans skratt:D

känner även mig så glad då jag satt o funderade på dopet o insåg att jag räknar en ny vän som evig, bff:D som jag vill ska komma den här gången, är det inte lycka att inse att man får nya riktiga vänner, det händer inte mig ofta, senast var i högstadiet:) känner mig iaf lyckligt lottad o älskar o avgudar mina fina vänner, det finns inga bättre!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fint skrivet! Du är en fin vän Malin! =) väldigt trevligt idag! =)

2010-06-30 @ 20:38:34
URL: http://emmaemiliatilde.blogspot.com
Postat av: Emilie

Hehe jo jag såg dig när du gick in dit ;)

Men Willes är iaf köpt på Lindex på strömpilen. Men det är ju inte säker att det finns nån kvar. Var några veckor sedan nu...

2010-06-30 @ 20:43:18
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Jo men jag hade brådis till bilen då parkeringen hade gått ut :P Annars hade jag kommit och surrat lite så klart. Vill ju se barnen också! :)

2010-07-01 @ 09:52:40
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken heldag! Härligt! :)

2010-07-01 @ 15:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0