onsdag

nu har vi kommit in efter en härlig utedag. efter frukost tog vi med ato på rundan, eller vi gick ju ut för hans skull:) synd att man ska behöva vara rädd att en del ska ha sina hundar lösa, nu kanske jag är känslig som är hundrädd men då man vet att hunden flygit på andra blir jag som rädd. spelar ingen roll att ägaren säger att det är världens snällaste hund.
när vi kommit hem tog jag fram gräsklipparen o började klippa, paus för lunch, fläsk o potatis, min nya favoriträtt. så gott!! sen fortsatte jag klippa, tar mig 3 timmar att klippa alltihop, det är som lönndrygt. nu har jag o lillan tagit ett bad, jag klippte barfota så mina fötter är gröna o det går inte bort:) vilar lite inför middagen, kött o potatis till middag, inte dumt det heller.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du skulle ju säga till dem som har hunden lös att koppla den så känns det nog bättre :)

2010-06-17 @ 10:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0