sommarkvällen

vilket härligt väder det blev ikväll, så skönt väder för en kvällspromenad. jag känner mig så frisk o stark o glad då jag var ute, jag har t o m gått upp ett kg trots att lillebror är ett matvrak så förhoppningsvis kommer jag inte rasa den här gången:) verkar bli fint väder imorrn också, stapla ved o klippa gräset tror jag står på mitt schema, jag är glad bara jag får komma ut.
idag kom min nya telefon, jag är så nöjd o nu kan jag äntligen ta emot mms!!
nu massa gofika o mys med älskling som snart kommer hem:)

Kommentarer
Postat av: Emilie

hehe ja det är starkt jobbat. ja, båda mina barn har ju varit små... hoppas bara att Elina vill äta. ingen Wille i repris tack :P

2010-06-15 @ 21:21:26
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0