underbar hlg

dålig på uppdatera då vi mest varit på språng. firade midsommar i agnäs på dagen sen vidare till stugan på kvällen. fiskade o grillade o hade det så bra som man kan ha det. midsommardagn i agnäs med svärisarna, o idag stugan med min familj:)
vi är just hemkomna från joggingrunda på 5,6 km, mitt mål är 1 mil innan sommaren slut, det borde jag väl klara då ikväll var 3 gången jag var ute:)
kär o galen, sådär så lycklig som är få förunnat. min älskling är det finaste jag har, han älskar mig o jag älskar han till the end;)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack! Jo det var en härlig dag! Hade verkligen tur med vädret. Tycker du ska bli lite bättre på att lägga upp bilder du me! ;)

Kepsen är från Lindex, han har valt den alldeles själv och vägrar ta på sig nån annan ;)

2010-06-28 @ 13:29:16
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Linda

Nix inte det! Era grannar?

2010-06-28 @ 13:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0