utedag

idag har vi varit ute mst hela dagen, kl 8 tog vi med ato ut o gick, det tar så lång tid då man går med han han ska ju lukta på allt. sen skjutsade vi mormor till stugan, hon bjöd på lunch där sen gick vi o kollade runt sjön medan hon klippte gräset. när vi kom hem lkte vi i sandlådan o cyklade tills det var dags för middag. lillan hjälpte mig o vi lyckades rätt bra med annahs köttfärssås, mn inte som originalt:)
nu sover min prins i mina armar, älskling gör fika o såklart ser vi fotboll:P

Kommentarer
Postat av: Linda

haha jaså, ja, då äre ju ba å gilla läget :p tur dom lösa oftast springer fram till hunden och inte hundägaren. hoppas din rädsla botas med egen hund, det gör min, mera för varje dag -det är verkligen en frihet :)

2010-06-18 @ 13:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0