50 dagar kvar

nu är det prick 50 dagar kvar till bebis SKA va ute, men vad jag vill spelar ju bevisligen noll roll då den kommer då den är redo o klar. just nu tror jag bebis fastnat i mitt bäckenben, så känns det iaf:)

tidig morgon i vanlig ordning, per kom hem klockan 2 så jag tog morgonpasset även om det tog emot, men jag har ändå så svårt att somna om, ligger o tänker på allt som ska göras istället. vädret ser inte så lockande ut så kanske ska passa på att städa nu på morgon så kan man gå ut o åka skrana i daln sen innan lunch, per ska på tippen en sväng o sen vet jag inte om vi måste till cityt o köpa en tvättmaskin tyvärr.

nu tror jag vi har allt för att bebis ska kunna komma, syskonvagn, två enkelvagnar, sängar till båda barnen, kläder ifall det är en pojke så vi klarar oss på bb iaf, vad mer kan man behöva?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0