5.30

då var det morgon på nyåsvägen, usch o fy, har sovit som en kratta, ingen ställning är bekväm o lillan vill sova på min mage hela tiden annars vaknar hon. slog igång lite nalle puh o kramades i sängen till halv 7 iaf. då var jag ändå så hungrig så en gröt va det enda som gällde:)
ska snart klä oss o gå på dagis, det är det som är skönt med att vara uppe i tid, man hinner så mycket utan att stressa, fast det är som farligt också för då tar man det lugnt lite för länge o blir sen ändå. vi har hunnit göra en fikaväska åt pappa också, vi är så snälla jag o lillan:)

efter jag lämnat hon på dagis så ska jag o bittn till vännäs, min fina vän som är så snäll o håller mig sällskap då gubben inte kan:) får se vad domen blir på kroppen idag, äter mest godis o gotta, inget järn så det ser väl inte ljust ut.

nu diggar vi ikapp med fåret shaun wihoo

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaha börjar hon bli som sin morbror? ;) Sparkas det inte när hon ligger på magen?

2010-03-05 @ 08:07:50
URL: http://nordmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0