badhuset

idag har varit en produktiv dag, per har gjort klart i garaget, jag har målat taket i lillans rum. tapeterna är rivna o listerna borta så imorrn när hon är på dagis ska vi tapetsera:) prommis i solen då hon skulle sova, men tog nästan hela rundan innan hon sov, det är ovanligt då hon brukar somna på 5 röda pådagen.
har hämtat in påskris o satt i fjädrarna det blev så påskfint:)

när per var o slängde skräp o pantade gjorde jag o lillan bankärenden o hälsade på min fina mormor, fick mig en jättefin  fat och tillbringare:) våfflor bjöds på det på till middag o sen for jag o lillan på badhuset o lekte av oss lite, jag lekte inte lika mycket då jag inte är lika smidig:P

nu ska nog skrutten sova sen ska jag måla lister, ett mörker det med, men hellre det än tak.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ni är så alerta och produktiva på nyåsvägen :) Är det vanlig temp i vattnet idag? Alltså typ vanligt familjebad?

2010-03-30 @ 19:40:04
URL: http://mittlivlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0