big city

imorse hade vi sovmorgon ända till halv 9, skönt, händer inte ofta i det här huset:) men är tröttare nu än vanligt ändå haha. sen for vi på dagis för utvecklingssamtal, hon är ju så duktig o gör oss så stolta!

sen hastade vi iväg till city bara jag o älskling, det är så mysigt att bara vara vi det hör inte till vanligheterna känns det som, men då man jobbar flera dagar så vill man ju inte gärna lämna bort lillan.
per skulle lämna nå prover o köpa nå tråkigt till garaget, det drog ut på tiden som vanligt då man har en tid o passa. jag fördrev tiden med att äta glass o 3 chokladkakor:)
vännäspizza till middag o nu sitter jag här, klockan är bara halv 5 så vi har ju hela kvällen på oss o göra nåt:)

nu ska jag stänga datorn säger chefen (lillan)

Kommentarer
Postat av: Linda

Mm, ja det kanske blir lite jobbigt, det var ju massa tryckknappar på sittdelen! Men ni har väl en liggdel i ccn? :) Även om den är större än swingen så är det ju en lösning. Vi kom på att 3 vagnar typ är ett måste :O Men men är ju bra lat!



Härligt med city och pizza!!! :D :D

2010-03-29 @ 19:16:00
URL: http://mittlivlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0