cooling



mammas cooling

idag har vi haft en riktig familjemysdag, inget speciellt men att bara vara under samma tak en hel dag känns som en lyx då man fått jobba mycket ett tag:) förmiddagen bestod mest av tvätt, 4 maskiner!! städade min garderob,  dammsugade huset och gjorde lunch medan per tog bort vggen i garaget o va på skroten.

på eftermiddagen for vi till cityt, köpte tapeter o takfärg, nå tråkiga saker till garaget o handlade i vännäs på vägen hem.supergod middag, bankad fläskfile med ädelostsås, klyftpotatis, o wokisar:)
sen for vi ut en sväng med fyris för utestund o nu har vi gjort sdmoothie o soffmys:) har inte rört mig en meter mer än jag behöver, till bilen o tillbaka va nog längst:P

glass, chips o dip framför en film tillsammans med min älskade, min man, min bättre hälft o mitt livs stora kärlek!


Kommentarer
Postat av: Anna

Trevligt att läsa din blogg! :)

Tror jag såg er på JULA idag dessutom,känner igen er härifrån :)

2010-03-27 @ 23:30:00
Postat av: Emilie

Hehe vilken tuffing! :P



Nä inte än....

2010-03-28 @ 20:30:52
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Lina

Härlig bild! =)

Vilken rum ska piffas upp nu?

2010-03-28 @ 21:38:59
URL: http://petohtien.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det är som bökigt med sittdelen då man är van ccn, för den är ju bara klick-klick! Men liggdelen flyttar man ju lätt! :)

2010-03-29 @ 10:14:54
URL: http://mittlivlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0