dad

idag är jag glad, lite rastlös o lite trött, fastän jag sovit länge o bra. kanske är så att man kan sova förlänge:) har iaf hunnit med mycket idag, sorterat våra papper som skulle varit gjort då vi flyttade ihop för 2.5 år sen:) dammsugat, gjort lunch, prommis med lillan, handla, tvätta soffan, byta i sängen osv:) har handlat så att jag kan baka kolatårta som vi kan äta imorrn.

tråkigt att inte kunna gå ut men känns som fel då hon ska va hemma o kurera sig. imorrn är hon då officiellt frisk så då ska jag försöka roa henne kungligt:) härligt väder är det då idag, solen har strålat hela förmiddagen så man blir alldeles lycklig:) lite regn nu på em, vädret är skumt.

tacos till middag, skulle gissa att hela bjurholm äter det i veckan:P o jag blir poppis hos gubben. han är helt slut då han kommer hem på kvällen, äter o sen sover han nästan, men han är så duktig min älskling:)

Kommentarer
Postat av: Lina

haha jag tänkte det då jag såg konsumreklamen igår.. att hela bjh äter tacos i veckan alltså! =)

2010-03-11 @ 15:13:22
URL: http://petohtien.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja det är verkligen gott, enkelt också, helt perfekt!

2010-03-11 @ 15:52:51
URL: http://petohtien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0