eggar

oj vad jag eggar bloggen idag, klockan är bara före 2 o det är 3e inlägget:P

sitter o smälter maten o vill ha något gottis, men vad? alltid den stora frågan. jag sitter o ser reprisen biggest loser, såg det igår o inser att min hobby är att se tjockisar plågas, varför är det så fascinerande?

lillan vaknade strax efter 6 så vi hann mysa ordentligt innan det var dagis dags. vi gick ut o lekte vid 8 o 10 skulle hon va på dagis, för att hon ska hinna va med på lunch o somna där eftersom jag börjar mitt i sovtiden, men det känns som knasigt o lämna hon 2,5 timma innan det behövs. speciellt då hon inte vill att man ska gå, idag grät hon inte men tittade inte åt mitt håll ens då jag gick.

har cyklat o skottat lite mer på baksidan sen jag kom hem, värmde rester till lunch o åt framför tvn, det är som mysigt då man är själv. ska snart iväg o jobba på kiosken, kul då det var så länge sen:) blir nog att ta hem skräpmat till middag då:)

Kommentarer
Postat av: Linda

ja det är som typiskt då man ska göra något.. men jag hoppas det är tillfälligt.. förmodligen då det inte är så mkt..

Ja hoppas vädret är bättre imorgon så vi kan vara ute :D Har ni dagis imorgon?

2010-03-18 @ 12:21:29
URL: http://mittlivlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0