full rulle

i natt har jag sovit jättedåligt, vaknade kl 3 o kunde inte somna om, har lite ångest för att sluta jobba, vad ska man göra på dagarna då? hur ska vi leva på mycket mindre pengar än vi är van, hur många dagar ska man ta ut, klarar jag 2 ungar o en valp? i-landsproblem men det höll mig vaken:P

idag sov vi länge tack o lov, kastade på lillan kläder sen va det dagisdags.hämtade pellets i agnäs sen har vi tapetserat o målat lister tills det var dags o hämta lillan. nu får per tapetsera självo jag o lillan har fikat mellis o ser boog o elliot. fint väder men känner inte för att gå ut, får alltid dåligt samvete då jag sitter inne o solen skiner.

ikväll är vi bjudna på 78-årskalas, middag o gotta så det känns tervligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0