god kväll

har varit en lång dag, så härligt när det är fullt upp på ett vis:) jobbade 7-15.30 idag, sen gick jag o hämtade lillan på dagis. blev tvärlat där o per kom o hämtade oss. packade smutstvätten o for till mamma o lånade tvättmaskinen, blir galen o snål o det känns skittrist att köpa en ny tvättmaskin men vad har man för val. när per tittade på tvättmaskinen så lärde han samtidigt lillan att svära för första gången, eller jag vet inte om det var första gången eftersom hon sa "inte säga h-vete pappa bajja bajja". o vem kan bli arg då?:)

har hunnit åka pulka med filip i daln efter middagen, så skönt o få komma ut o andas lite efter att ha varit inne hela dagen. nu är per o spelar poker, jag är jättebesviken att det inte fanns carte dor åt mig i hela bjurholm, så här sitter jag utan glass eller gotta, mannen är på vift o lillan sover, lika bra o sova med...

imorrn hoppas jag på fint väder så man kan va ute o leka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0