hemma igen

nyss kommit hem igen, det gick bra hos barnmorskan. sf 30, hb 135, 100/60, hjärtslagen 136. så det gick ju bra den här gången med:) kanske sov jag lite mycket men det gör ju ingen skada:) det är ju så skönt att få krypa till kojs när man är så här rund o mysig.

hos frissan bad jag hon ta bort allt nött, det gör mig galen att det ser risigt ut jämt o bättre kort o bra än långt o slitet. ser nu gammal ut, minst 35:P o emmys kompis tycker jag är ful. får se hur min bättre hälft reagerar. det växer ju vilket som:) jag tycker det är skönt o är nöjd ändå, även om jag trivs bäst i långt, men mina barn har gjort mig tunnhårig så det verkar inte funka längre, vill inte ens tänka på hur det ser ut efter jag ammat.
tack snälla emma som följde med mig, så trevligt sällskap o hon fick också följa med o lyssna på lillbebis:)

vännäspizza såklart till lunch, supergott o sen lite godis i bilen på vägen hem var pricken över iet. hämtade lillan direkt jag kom hem, gick en prommis o nu sitter jag här, borde göra nytta!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du blev jättefin i håret =)

2010-03-04 @ 15:26:10
URL: http://emmaemiliatilde.blogspot.com
Postat av: Lina

Kort på hår!!

2010-03-04 @ 19:06:54
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0